Header Ads

אחרי הסערה: שי חי ותניה חוזרים מברלין

אחרי הסערה: שי חי ותניה חוזרים מברלין

רגע אחרי גמר 'האח הגדול' שי חי ותניה גרבר המריאו לברלין להתרחק קצת מההמולה סביבם. על הדרך שי גם ניצל את ההזדמנות כדי לתת לתניה טבעת אמיתית, במקום חוט הברזל המלופף שקיבלה בבית האח. אז באיזה מצב רוח הם חזרו אמש (ב') לארץ הקודש? וואלה! סלבס כל האמת בפרצוף

סרטון בלעדי להאח הגדול-עדכונים חיים 24/7!!שי חי ותניה גרבר חזרים לישראל!!
‎Posted by Gili Levi on‎ יום שלישי 12 אפריל 2016

איך יודעים שאתה אורח חשוב במיוחד? כשאתה נוחת מטיסה באישון לילה, וחוץ מחבר משפחה מסונג'ר או נהג מונית שהזמנת מראש מחכה לך שם גם צלם הפפראצי הנחוש של וואלה! סלבס, שלא היה יכול לתת לשיבה שלך ארצה לחלוף מבלי לתעד אותה.
זה בדיוק מה שקרה אמש (ב') בשעה 03:30 לפנות בוקר, כאשר הזוג המלכותי שי חי ותניה גרברנחתו מהחופשה הזוגית שלהם בברלין. השניים המריאו רגע אחרי גמר 'האח הגדול', וכך נעדרו כמובן גם ממסיבות הסיום השונות שנערכו לכבוד סיומה של העונה השביעית. חושבים שהרגישו בחסרונם?
אז מה קרה בבירה הגרמנית? אולי בגלל הרוח האירופאית הקרה ואולי סתם כי הוא נזכר בנמסיס אור סיונוב, אבל את מרבית החופשה שלו שי חי בילה חולה עם 40 מעלות חום. לא כיף, אבל גם המחלה לא מנעה ממנו לקיים את שהבטיח ולהעניק לתניה טבעת אירוסים נוצצת - והפעם אמיתית.
אז למרות השעה המאוחרת, שאריות המחלה והעובדה שהוא הרגע ירד מטיסה - שי חי היה נחמד ומסביר פנים לצלם הפפראצי, בניגוד לבת זוגו תניה שהיתה קצת פחות בקטע. וואלה! סלבס סולחת לך, אבל רק הפעם.
וואלה! סלבס תמיד עייפה אחרי טיסות. נסו אתם לאכול חמש חמגשיות של אוכל מטוסים.

פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.