Header Ads

סוגרים עונה: דודו יעבוד בהפקת האח הגדול?

סוגרים עונה: דודו יעבוד בהפקת האח הגדול?

ברק מספר על ההתאהבות במייקל ומגיב להירתמות ראש העיר החרדי של בית שמש לעזרתו, עומרי שומע על שערוריית ה'אונס' ולא פוסל מגורים משותפים עם קסניה ודודו כהן מעפולה מפנטז על הקונטרול של האח הגדול. הפיינליסטים מסכמים עונה, מדברים על שי חי וחולקים חלום משותף (רמז: היכן שכל ההשקות מתקיימות)

אחרי ש'צבא האמת' הכתיר את שי חי כמנצח האלטרנטיבי שלו במסיבה שגרפה ביקורת קשות, ואחרי שהקהל הכריע כי שי מיקה יפרח היא הזוכה הרשמית של העונה, הגיע הזמן לשמוע משאר הפיינליסטים של "האח הגדול" איך הם מסכמים את העונה השביעית והמטלטלת של הריאליטי.

עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 

הכמעט זוכה של האח הגדול 7, ברק אדרי, יצא מהבית בסערת רגשות מובנת, והתקשה להכיל את כל האהבה שהקהל רוחש לו. אמנם בשבוע האחרון הוא לא הוביל בסקרים, אך מאמצי הקהילה הגאה, העיר בית שמש ומעריציו הרבים ברחבי המדינה הביאו אותו לראש בראש מול הזוכה שי מיקה יפרח, בתחרות מאוד צמודה, כפי שדווח על ידי ההפקה. אמנם לא מספיק כדי לגבור על כוחות החיזוק שזכתה שי מיקה ממחנהו הגדול של שי חי, שנרתם והתגייס לתמיכה בה, ובכל זאת, מדובר בהישג, אפילו בעונה הפכפכה ורוויית ביקורת קשה כמו העונה השביעית של הריאליטי.
מיד לאחר היציאה מבית האח הגדול, ברקת סיפר לנו שהוא שמע על הירתמות צבא האמת של שי חי לבחירתה של שי מיקה, והוא מבין שזה כנראה מה שגרם לזכייתה ועל כן, על פניו, הוא נאלץ להסתפק במקום השני. חוץ מאור, החברים מהבית איתם ייפגש מחוץ לבית הם כמובן דודו, עומרי, שי מיקה ("אחותי הקטנה שאני מפרגן לה על הזכייה מכל הלב") ואפילו מעניין אותו לפגוש שוב את סלים. ולא, פגישה עם שי חי זה לא דבר שמשובץ בלו"ז שלו לאחר היציאה מהבית. 


חוזר לפרוס נקניקים בסופר? 

"אם כך רשום לי למעלה לחזור ולפרוס נקניקים, אז זה מה שיהיה, כל עבודה מכבדת את בעליה. אני מתכוון לצאת ולהסתובב בכל ההשקות למיניהן ואני יודע שהתוקף של כל האירועים האלה יפוג במסגרת 15 דקות התהילה".
ברק מתכוון לעבור לגור בתל אביב, לשכור דירה בשותפות יחד עם אור ולהיערך להזמנות להשקות השונות – גם אם מדובר בהשקת סנדלי שורש בירוחם, כפי שהצהיר. במסגרת חיי הלילה - הוא מתכונן להופעות אורח במסיבות הגייז של תל אביב, כולל מפגש מחודש עם דנה אינטרנשיונל, ובהמשך הוא מתכנן ללמוד משחק. 


שמעת וודאי על הירתמותו של ראש העיר החרדי של בית שמש לקמפיין, זה מפתיע לאור מעורבותך כאקטיביסט נגד התחרדות בית שמש בעבר? 

"אני מאוד אוהב את בית שמש ולמען הדיוק, יצאתי נגד האמירות ההומופוביות של ראש העיר ולא נגד התחרדות העיר. אני עצמי בן אדם מאמין ומסורתי כך שאין בינינו מתחים בכלל. אני יודע שהוא נרתם לעזרה בקמפיין ומעריך את זה מאוד. אני מאוד פעיל בבית שמש ומנחה בכל שנה את טקסי יום העצמאות ושמחתי לשמוע שגם השנה אני אנחה את טקס יום העצמאות בעיר". 



הרומן עם מייקי לא יוכל להתממש. 

"מה שקרה לי בבית זו סערת רגשות והתאהבות במייקי, ממש ראיתי את זה קורה בינינו, אבל זה לא יוכל לקרות כי מה לעשות - מדובר בסטרייט. זה שבר לי את הלב אבל אני מבין לחלוטין ואני שמח שחוויתי את הרגשות האלה. 

"אני לגמרי מפרגן למייקי ואוהב את הבן אדם הזה, כעקרון יש לי אקס והוא מחכה לי. בעצם, אני לא רוצה להשתמש במילה אקס כי יכול מאוד להיות שנמשיך מאיפה שהפסקנו". 

מייקי אלרוי אמנם לא העפיל לגמר אבל מאז יציאתו הוא פעיל מאוד ברשתות החברתיות עם אלפי עוקבים. הוא מפרגן לשי מיקה על זכייתה למרות שברק היה הפייבוריט שלו ואחיו הצמוד גם בתחום האמונה בה'.

כרגע הוא חוזר ללימודיו כסטודנט לתקשורת ולעבודתו בשיווק ומכירות, אבל לא זונח את משנתו האקטיביסטית. כזכור, מייקל אלרוי הגיע לכנסת ביום זכויות הלהט"ב וסיפר את סיפורו, עכשיו הוא מקים ליין חדש של הרצאות לבית ספר ולנוער המבוססות על סיפור החיים שלו, מהזווית המגדרית ומספר שגם היה שמח לקבל קמפיין שנוגע בנושא המגדרי בהקשר מסחרי או ציבורי. אז מפרסמים - הנה הכפפה, תרימו. 
בלי ציפיות

עומרי בן נתן לא התעורר עם יותר מדי ציפיות בבוקר הגמר. "כשאתה מתעורר בבוקר עם שלושה חברים טובים שלך שהפכו להיות למשפחה לאורך הדרך, אתה לא יכול לצפות לשום דבר, מה שיקרה יקרה. אתה מאמין בגורל, במזל, אתה מאמין בטוב והכול קורה לטובה. לאורך כל הדרך, אותם האנשים שהיו סביבי זה אנשים שאיחלתי להם לזכות ובסוף נשארתי עם אותם האנשים. מבחינתי הזכייה שלהם היא הזכייה שלי". 

הפרסונה הטלוויזיונית שלך התאפיינה כבחור ערכי, ומאוד ישראלי. יחד עם זאת עמדת בראש החזית נגד שי חי בבית, וכך גם ספגת הרבה אש. 
"אני לא קורה לזה, חזיתות או איזו מערכה שעמדתי בחוד החנית שלה. הייתי פשוט דייר שחי בבית ואיכפת לו מכל הדיירים, וראיתי שישנו איזה גורם או אדם שמנסה לתעתע, מישהו שרוצח את האופי של הדיירים, אחד אחד באופן שיטתי, שנמנע לעזור לסביבה ולהיפך, רק מקשה על הסביבה, אז הרגשתי שאני חייב להתקומם, לא פעם ולא פעמיים כנגד ההתנהגות הזאת. אם הפסדתי? אני לא הפסדתי כי אני יצאתי כמו שנכנסתי עם הראש על הכתפיים ולא קרה שום דבר שאני יכול להתחרט עליו".

העיתונאית הדס שטייף כתבה כי מדבריך משתמע שאחיך ואתה בצעתם אונס. 
"בתוך הבית לא היה לי מושג מה הולך אבל עכשיו עדכנו אותי. כרגע זה נמצא בטיפול משפטי אז אני מנוע מלהגיב"
עם היציאה מהבית בן נתן מסר שהכי חשוב לו לחבק את המשפחה שלו ואז להרגע מכל ההמולה. "אני רוצה לקחת את זה באיזי, ברגוע, כי בכל זאת זו הייתה הפלגה בת 114 ימים, אמנם עסקנו הרבה בלא לעשות כלום בבית, אבל לא נחנו, הראש לא נח לרגע, אז עכשיו אני באמת רוצה לנוח". 


כשיצא מהבית אל הקהל בחוץ פגש שוב באהובתו הטרייה הדיירת קסניה שהודחה ממש רגע לפני הגמר והם שבו להתאחד אחרי פרידה בת מספר ימים. 



מצאת אהבה בבית, כמו שתכננת. 

"אני רק מחכה לראות את קסניה שוב, היא המתנה הכי גדולה שלי מהבית, לא מעניין אותי לא דירה, לא רחוב ולא ארמון". 



דברתם על מגורים משותפים? 

"דברנו על זה, ובאופן נורמטיבי אנחנו צריכים להכיר את המשפחות קודם, צריכים קצת חופש, לבנות מערכת יחסים שלא נמצאת תחת עיני המצלמות 24/7, אבל בסופו של דבר, אני והיא מבחינתי - זה הכי רחוק שאפשר, הלוואי". 
מלך החאפלה

מי שיצא ראשון מבית האח הגדול בערב הגמר הוא הפיינליסט הבלתי נשכח דודו כהן, הלא הוא דודו מעפולה, שיכנס ללא ספק לפנתיאון הדמויות האקסצנטריות של דיירי האח הגדול לדורותיו, כולל הבנפיט שמגיע עם זה - הדמות שלו שגילם ירון ברלד ב'ארץ נהדרת' ובו צפה לראשונה בערב הגמר. "אז מה, שמן זה יפה", הוא הגיב לארז טל ששאל אותו איך קיבל את החיקוי הזה. 

כשיצא מהבית והצטרף אל גלריית המודחים הקודמים, הוא ניהל את קהל המעריצים שגדש את המתחם ודרבן אותם לעודד את ברק. "גם באירועים המשפחתיים בעפולה אני מנהל את החאפלה, במרכז העניינים, כשאנשים שמחים ומוחאים כפיים - זה שווה את כל העולם". 

אמרת שבמהלך העונה נפתחו לך העיניים ולמדת על עצמך יותר, איך אתה רואה את זה עכשיו במבט לאחור? 

"האח הגדול זה חלום מתוק, עברתי בכי וגם צחוק. בהתחלה לא הייתי ספר פתוח, היו לי הרבה מחסומים ולא נפתחתי עד הסוף, אבל הבאתי את הלב והנשמה שלי, הביטחון העצמי שלי עלה ואני מתכוון להגשים את כל החלומות הקטנים שלי ובראשם - לעבור לתל אביב".
אתה יודע, כשצעירים עוברים לעיר, צריכים למצוא איזו עבודה, מה התחום שבו תרצה לעבוד? 


"אור למשל עובדת עם בני נוער, זה נושא שמאוד מעניין אותי. וגם - אני אגלה לך סוד - יש איזה דיבור שאולי אני אעבוד בהפקה של האח הגדול בקונטרול". 



עושה רושם שלאור סיונוב תהיה הרבה עבודה, עכשיו כשיוטל עליה לסייע למציאת מגורים בעיר הגדולה והשמה מקצועית לחבריה החדשים  דודו, ברק, מייקל ואסתי לי. דודו מספר שגם עם שי מיקה וקסניה ישמור על קשר, ומה עם שי חי? 



"שי חי לא. חד משמעית לא. אם הוא מאוכזב ממני אז גודל הצפייה כך גם גודל האכזבה - אני התאכזבתי ממנו יותר. אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם, שיהיה מאושר עם תני ושתהיה להם חתונה מהממת". 



פוסטים חמים בבלוג:
מופעל על ידי Blogger.