Header Ads

צבא האמת? עמרי וקסניה מחזירים במסיבת תודה למעריצים

צבא האמת? עמרי וקסניה מחזירים במסיבת תודה למעריצים

שקט לכם מידי? מרגישים שהעניינים מתנהלים על מי מנוחות? אל תדאגו, הדיירים שרק לפני שנייה יצאו מבית "האח הגדול" מרגישים אותו הדבר ולכן הם החליטו להרים מסיבה חגיגית לשבירת השגרה. לזה אנחנו קוראים לקיחת יוזמה

יפעת הללי אברהם | האח הגדול-עדכונים חיים 24/7 | פורסם 13/04/16 16:29 

הכורסה בחדר "האח הגדול" עוד לא הספיקה להתקרר ומועדון האומן 17 עוד לא הספיק להתאושש מצבא האמת, אבל רגע לפני שנשכח איך קוראים להם קסניהועמרי רוצים לארגן אירוע שיזכיר לנו כמה לוהטים הם בחוץ.
בעזרת מקורביו של בן נתן ובניצוחו של התאום, רועי, מתארגן לו אט אט ערב לכבוד בני הזוג יחד עם כל התומכים והמעריצים שחיכו להם במשך כל העונה, ערב ממש כמו שזכה לו לא מזמן שי חי.
הערב אמנם לא יערך באותו המועדון, אבל מדובר בלוקיישן לא פחות גדול, מועדון "המרקיד" בתל אביב, לשם יגיעו כל המעריצים ביום שלישי הקרוב (19.4) כדי לפגוש מקרוב את הזוג המלכותי ולנסות להצטלם איתם כשלדברי מקורבים של הזוג מטרת הערב היא להחזיר לתומכיהם אהבה. אהבנו.
עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: שי מיקה: "אני מחפשת אהבה"

האירוע ייערך בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן וכל ההכנסות ממנו יועברו אליו. הכניסה אמנם תיהיה בחינם אבל בתוך המועדון תוצב עמדה לתרומות, כך שמי שיהיה מעוניין יוכל לתרום ככל העולה על רוחו.
בניגוד לערב הגרנדיוזי שאורגן עבור שי חי, בערב של קסניה ועמרי וויתרו על הופעות של זמרים ואטרקציות חיצוניות, כך שהמבלים שיגיעו יצטרכו להסתפק במוזיקה, סרטונים מהתוכנית, וחשוב מזה - הזוג בכבודו ובעצמו. לנו זה לגמרי מספיק.

פוסטים חמים בבלוג:


מופעל על ידי Blogger.