Header Ads

שי מיקה יצאה מבית "האח הגדול" - היישר לקמפיין ראשון

שי מיקה יצאה מבית "האח הגדול" - היישר לקמפיין ראשון

הבוקר היא כבר התיישבה על כיסא המרואיינת לא רק כזוכה של העונה, אלא גם כפרזנטורית חדשה של חברת איפור מובילה. אז למרות שההישג מרשים (והוא מרשים), שי מיקה עדיין צריכה לענות מה היא חושבת על הקרדיט שקיבלו צבא האמת, על הסיכוי שלה לזכות גם אם שי חי היה נשאר בבית ועל הדירה החדשה שלה. ראיון עם כוכבת בנסיקה

אביה פרחי | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 12/04/16 16:37 
שי מיקה יצאה מבית "האח הגדול" - היישר לקמפיין ראשון!!חובה לצפייה בסרטון!!"חובה שתף את סרטון זה!!!לעוד סרטונים הצטרפו האח הגדול-עדכונים חיים 24/7
‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ יום שלישי 12 אפריל 2016
אפילו שבוע עוד לא עבר מאז ששי מיקה יפרח יצאה אחרונה מבית "האח הגדול" כזוכה הגדולה של העונה, והבוקר היא כבר הספיקה לחנוך את סט הצילומים הראשון שלה על תקן הפרזנטורית של "סקארה".
חברת האיפור הספיקה ללהק את שי מיקה וגם לגרום לה לעשות הפסקה מסבב המסיבות והחגיגות של העונה כדי להגיע לסטודיו של צלם האופנה יניב אדרי ולעמוד שוב מול המצלמה.
למרות שלא הימרנו על אף אחד מהרביעייה שיזכה במקומה, אי אפשר היה שלא להתייחס לשמועות הטוענות כי את הניצחון שלה, שי מיקה חייבת לשי חי וצבא האמת שלו, שדאגו להריץ את הזכייה שלה ברחבי הרשת.
עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: אחרי הסערה: שי חי ותניה חוזרים מברלין

יש אנשים, אולי אפילו צבא, שאומר שאת חייבת לשי חי את הניצחון שלך. מה את אומרת על זה?
"אני לשי חי חייבת תודה אבל הניצחון הוא קודם כל בזכות עצמי. אבל אני מאוד מאוד מודה לאנשים שהצביעו לי, ולצבא כמובן".
חושבת שאם שי, איציק ותניה היו נשארים בבית התוצאות היו דומות? היית זוכה?
"אני רוצה להאמין שכן".
דיברת עם שי ותני? אמרת להם תודה?
"לא הספקתי, הם רק נחתו מברלין. אני מאמינה שיצאו לי מספיק הזדמנויות להודות להם".
נראה לך שתוזמני לחתונה?
"נראה לי שכן ובטח שאגיע".
אז אמנם עד החתונה של שי חי ותניה יש עוד זמן ונראה ששי מיקה מאמינה שגם לקסניה ועמרי יהיה גורל דומה, אבל בינתיים נראה שהדבר שהכי מעסיק את הזוכה זה הקמפיין אותו קטפה. אל תדאגי ממי, יבואו עוד מלא.

פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.