Header Ads

עומרי חיון: עשיתם לי חשק לבית הכנסת

עומרי חיון: עשיתם לי חשק לבית הכנסת

סולד מכפייה, אבל שם מדי פעם פתק בכותל. אפרופו ל"ג בעומר - הוא מת על תפו"א מהאש. שנים שלא הניח תפילין אבל אחרי שיחה איתנו, הוא קפץ לבית הכנסת. 'שליפות' עם הבלוגר עומרי חיון

עומרי חיון רק בן 22 וכבר נחשב לבלוגר ועיתונאי מוכר בישראל. הוא נולד בראשון לציון, גדל ברחובות ולמד בשתי פנימיות בנתניה. לאחר כמה "חשיפות" מרשימות על מתחרי תכניות ריאליטי נצפות, החלה דרכו של חיון כבלוגר ומומחה בענייני ריאליטי, רכילות ובידור. אין מארגן אירוע ברנז'ה שלא רואה חובה להכליל את חיון בין מסקריו. באחד מטוריו האחרונים חשף שמועה על פיה הרב אבי זרקי (מוהל ורבה של צפון תל אביב) עומד להיכנס לבית האח הגדול בעוד 4 חודשים
צה"ל הייתי בצבא תקופה של שנה. יש אנשים שהמסגרת הצבאית בונה ותורמת להם, אבל לצערי בצבא לא קשובים לבעיות ולשוני בין אנשים. בשנת 2013 צריך להבין שלא כל הבחורים קורצו מאותו החומר ויכולים לשרת שירות מלא. אני מצפה שהממשלה וראשי הצבא-יבינו את זה. ההחלטה שאוכלוסיות שונות כמכלול חייבות להתגייס היא מתעללת וקשה. 
ריאליטי אנשים נותנים פרשנות כבדה מדי לריאליטי. באופן כללי מעניין לראות סיפורים וחיים של אחרים. קרה לי שהייתי בתקופת דיכאון, ואחת מהדרכים שלי להשתחרר ולברוח מהצרות שלי הייתה בצפייה בסדרת הריאליטי. 

עומרי בריאליטי אני תמיד נמצא בסביבת יוצרי או בוגרי ריאליטי. בימים אלה אני משיק אתר ואולפן חדשים שיעסקו בתכניות הריאליטי האח הגדול והמרוץ למיליון. ריאליטי הוא קונספט מעניין ובטוח שאשתתף בו. 
הדתיים בבית "האח הגדול" ברי סימון הייתה מדהימה ומעולה ובכיתי כשהיא הודחה. ברמה הטלוויזיונית, אני אוהב מאוד את נציגי המגזר-הם מייצגים משהו עם תוכן.

נישואין אם אנשים בנויים לזה ומעוניינים – הטקס שונה, מרגש ומעניין. אבל, זה לא מתאים לכולם אז אסור לכפות את זה על כולם.

גאווה אני גאה במי שאני, במעשיי, בהישגיי, וכן-אני גם חלק מהקהילה הגאה. כאחד שכזה- אני רואה עצמי דובר ושליח כדי להסביר שאסור בשום אופן להפלות בין הקהילה הגאה לקהילות האחרות.

תפילין שנים לא הנחתי תפילין. עכשיו, כשאנחנו מדברים זה עושה לי חשק ללכת לבית כנסת. אני חייב לומר משהו לכל אלה שמרגישים צורך עז להעלות תמונה של עצמם באינסטגרם כשהם מניחים תפילין: תפסיקו לצלם את עצמכם, תניחו תפילין כי אתם רוצים ולא בשביל התמונה.

אהוד בנאי, אביתר בנאי, מוזיקה יהודית מלכים, חלק מהמוזיקה המיוחדת שיש לנו בישראל. אחד השירים היהודיים האהובים עליי הוא "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני..."

לג בעומר מת על תפוחי אדמה מהאש. כילד אני זוכר שהלכנו למדורות של בית הספר והפנימייה. האמת היא שאני לא מבין מספיק על מה החג, (לא מלמדים את זה כמו שצריך), אבל זה חלק מהדת שלנו ואני מכבד מאוד. 
מופעל על ידי Blogger.