Header Ads

עוד סיפור אחד של אהבה? דן רושנסקי ושני גולדשטיין מתקרבים

עוד סיפור אחד של אהבה? דן רושנסקי ושני גולדשטיין מתקרבים

שבוע אחד בלבד הספיק לדן רושנסקי ושני גולדשטיין להבין שהם חייבים לעשות משהו עם המתח ביניהם ובימים האחרונים הם מתקרבים יותר ויותר. אמנם נשיקה עוד לא הייתה לנו, אבל השניים כבר לגמרי החליטו מי הכפית החיצונית ומי הפנימית

מערכת האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 12:07 26/12/2016


לפני ימים ספורים סיפרנו לכם לראשונה על הבחורה האנונימית שהייתה בקשר עם דן רושנסקי עד הרגע שבו נכנס לבית "האח הגדול", כשהשניים החליטו להפריד כוחות בתקווה להתאחד לאחר שדן יצא מהבית.

אבל החורף עושה את שלו במיוחד בבית הקריר בנווה אילן ובזמן שעדן סבן וחזי חיים מחממים מנועים, דן רושנסקי (28) ושני גולדשטיין (25) התחילו להתקרב כשהם מספיקים לעבור למצב כפיות אחרי שבוע בלבד בבית.,
את הלילות האחרונים השניים העבירו יחד כשהם מתמחים בעשיית מסאז' האחד לשנייה ולפי איך שזה נראה כרגע, יש להם את כל הפוטנציאל שבעולם להפוך לזוג הרשמי והראשון של העונה הזו.
למרות שדן הצהיר רק לאחרונה כי "זוגיות בבית זו הזיה", מקורבים לו מספרים שאין להם ספק שאת התקופה שלו בבית הוא לא יעביר לבד כשהשאלה היא לא "מי תהיה בת המזל" אלא מתי זה יקרה. "דן עדיין קצת עצור", הם מספרים, "אבל העולם הפנימי שלו מרתק ושני מזהה את זה מקילומטרים".
מופעל על ידי Blogger.