Header Ads

שי חי כבר הספיק להגיב להדחה של אור סיונוב

שי חי כבר הספיק להגיב להדחה של אור סיונוב

דינג דונג, דה וויץ' איז דד? כנראה שלא אבל זה מה שחושבים בצבא האמת ובכלל, בכל סביבה שבה מעריצים את שי חי. דקות ספורות אחרי שהודחה מבית "האח הגדול", שי חי כבר הספיק לרשום את ההישג לחייליו בצבא האמת והודה להם: "הכוח שלכם מוציא ומשאיר בשליטה מוחלטת אנשים בבית, אתם אימפריה". בסדר

יפעת הללי אברהם | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 20/03/16 10:00 
אלוהים, עבר רק שבוע? כנראה שעבדנו מאוד קשה מאז ששי חי החליט להדיח את עצמו מבית "האח הגדול" ולקחת יחד איתו את תניה גרבר ואיציק כרסנטי, וכבר הנמסיס שלו - אור סיונוב - מודחת גם היא.
באחת מההדחות המפתיעות של העונה, הקהל בחר להדיח את סיונוב ולהשאיר בבית את ברק, קסניה ושי שון (סירייסלי, צופים? יש לכם את זה ביותר משעמם?), והתגובות ממחנה שי חי לא איחרו להגיע.
אנחנו לא יודעים אם לקשר את ההדחה לפעולה מחתרתית של צבא האמת אבל אנחנו יודעים מי כן עושה זאת - שי חי, שכבר הספיק להגיב לא פעם אחת אלא פעמיים להדחה של היריבה שלו.

עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: שי חי כבר הספיק להגיב להדחה של אור סיונוב 
בבלוג: אור סיונוב: "אני לא מפחדת לפגוש את שי חי" 
בבלוג: צבא שי חי נושם לרווחה: אור הודחה בפרק מרוח שכולו מופע ליקוקים

דקות ספורות אחרי שנודע כי סיונוב יוצאת מהבית, שי חי הספיק להעלות פוסט בנושא: "אזהרה: מכשפה נצפתה על מטאטא באזור ירושלים (!)", אם להמשיך את הטרמינולוגיה של הבית.
אבל לא אחד כשי חי יסתפק בפוסט כזה, רייט? בהמשך הוא כבר השקיע בפוסט מפורט ומלא הערכה לחייליו בצבא האמת: "הכוח שלכם מוציא ומשאיר בשליטה מוחלטת אנשים בבית, אתם הכוכבים האמיתיים של האח הגדול 7, הדגמה מרשימה של עוצמה וכוח הלילה אנשים. אתם אימפריה".
ומה עם השאר, תשאלו? גם אחותה של פלורי אלקסלסי, קטי, לא ממשיכה הלאה בחייה מסתבר וכתבה גם היא פוסט בפייסבוק רגע אחרי ההדחה: "יש אלוהים והוא גדול!!!!! מי שעוקב אחריי יודע שמעולם לא התבטאתי כנגד אף דייר, כיבדתי את כבודה של אחותי, מה שאחרים לא עשו, אבל זה שלהם! אבל היום הצדק נעשה, מי שפגע בדבר היקר לי מכל, שחיקה וקינא לאורך כל הדרך, יכול היום ללכת ולגלגל קובות כי זה הכישרון היחיד שיש לך ואם תשאלו אותי זה גם בספק!".

פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.