Header Ads

צחי נוי נכנס לעונת ה-VIP של "האח הגדול" בגרמניה

צחי נוי נכנס לעונת ה-VIP של "האח הגדול" בגרמניה

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 23:54 13/08/2017

השחקן צחי נוי נכנס אמש (שישי) לבית "האח הגדול" בגרמניה במסגרת עונת VIP של הריאליטי. נוי מצטרף לקאסט בו נמצאים כוכבת פלייבוי, אסירה לשעבר וזמר מוכר שסבל בעבר מבעיות אלכוהול. עונת ה-VIP של "האח הגדול" תמשך רק שבועיים. מנחה הריאלטי, יוכן שרופ "גדלתי על אסקימו לימון"


השחקן והבדרן הישראלי נכנס אמש (שישי) לתכנית הריאליטי המצליחה בעולם "האח הגדול". נוי יככב בגרסת ה-VIP של הריאליטי. מסתבר שהסרט "אסקימו לימון" הפך ללהיט בגרמניה בשנים האחרות ונוי עצמו הוא מיני סלבס שם. צחי יבלה את השבועיים הקרובים (אם לא יודח) עם מיילו מוירה, אמנית שמעדיפה לא ללבוש בגדים ואף שהתה בכלא בשל מה שהוגדר "חציית גבולות אמנותיים" גם דוגמן שזכה בטקס מלך היופי בגרסה הגברית. גם זמר מוכר שסבל בעבר מבעיות אלכוהול, אלוי דה יונג, חבר להקת בנים ושני בדרנים מפורסמים בגרמניה.
צחי נוי בן ה-64 דובר גרמנית שאמר בימים האחרונים לכלי תקשורת שהוא ינסה לא להיכנס לעימותים פוליטיים בתוך הבית. אבל הצהיר שאם יכנס לעימותים פוליטיים "כמובן שאגן על ישראל במידת הצורך ואני מקווה גם להביא כבוד, אבל אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה ואני גם לא מבין בזה, אז מקווה שלא יהיה צורך". מנחה התוכנית יוכן שרופ, אמר בראיונות שפורסמו "גדלתי על הסרט אסקימו לימון". בעונת ה-VIP בגרמינה הזוכה הגדול יקבל 100 אלף אירו שהם כחצי מיליון שקלים. בתעודת הזהות לתכנית אמר נוי: "אני רוצה להוכיח לצופים שאני הרבה יותר מהשמן מאסקימו לימון"
ביתו, ליאת מסרה לבלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 "אבא שלי נכנס לבית האח הגדול vip גרמניה, אני מאחלת לו הצלחה גדולה. מי שרוצה לצפות בריאליטי – אתם יכולים לראות בשעה 21:15 בערוץ 151 (הוט) וערוץ 122 (יס) תהנו ואל תשכחו לממס לו"
מופעל על ידי Blogger.