Header Ads

רינת חושפת: האם הצעת הנישואים של שי חי אמיתית?

רינת חושפת: האם הצעת הנישואים של שי חי אמיתית?

אחרי 28 ימים, המתמודדת עם הפה הגדול רינת פליישר עוזבת את בית 'האח הגדול', אבל ממש לא מתכוונת להתחיל לשתוק. אז מה היה לה לומר על השהות בבית? ומה היא חושבת על הצעת הנישואים של שי חי? וואלה! סלבס צ'יוואווה 


רינת חושפת: האם הצעת הנישואים של שי חי אמיתית?לעוד סרטונים הצטרפו האח הגדול-עדכונים חיים 24/7
‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ ראשון 6 מרץ 2016
רינת פליישר אמנם נכנסה לבית ה'אח הגדול' ברעש גדול לפני 28 ימים, אבל לא הצליחה לנצח את הסטטיסטיקה של הדיירים החדשים (ושל אלה שלא מלקקים לשי חי) והודחה אמש מהבית. אז מה היה לה לומר על השהות הקצרה אך אינטנסיבית שלה בבית? לא מעט, מסתבר.
אז גם מחוץ לבית, פליישר לא מתכוונת להפסיק את המאבק בנמסיס המושבע מהשכשוכית: "אמרתי מהרגע שנכנסתי שאני נכנסת בו. אמרתי שאם אני נשארת או שורדת את ההדחה אני מפוצצת את הבית, אם לא אני אנסה להשפיע מבחוץ". בהצלחה עם זה.
אז האם רינת התרגשה והזילה דמעה כששי חי שלף טבעת מחוט ברזל? לא ממש: "הצעת הנישואים הזו לא אמיתית" היא פוסקת חד משמעית. גם על הדרך שבה היא נעשתה יש לה מה לומר: "לא הייתי רוצה שיציעו לו נישואים בבית האח הגדול. בטח לא בן אדם שיש לו ילדים ואישה לשעבר. לדעתי זה מהלך. המסמר האחרון בכסא ההכתרה".
מה יצא מזה לתני, אתם שואלים? רינת חושבת שיש ביניהם הסכם - והיא צפויה לקבל חצי דירה. כדאי שתקשיבו לה, בכל זאת מדובר באחת שיודעת דבר או שניים על גירושים והסכמי ממון.
ביונסה הצ'יוואווה של וואלה! סלבס מברכת את רינת על קבלת התואר המחייב ומבקשת ממנה לייצג את אוכלוסיית הצ'יוואוות בכבוד.




מופעל על ידי Blogger.