Header Ads

אור סיונוב: "אני לא מפחדת לפגוש את שי חי"

אור סיונוב: "אני לא מפחדת לפגוש את שי חי"

המתמודדת הכי מעניינת בבית האח הגדול הודחה אתמול, אך נראה שהיריבות עם שי חי עדיין לא נגמרה, אבל אל דאגה - היא ממש לא פוחדת לפגוש אותו באירוע חברתי. וגם מה הפרויקט הבא שלה? וואלה! סלבס לא רואה בעיניים

אור סיונוב: "אני לא מפחדת לפגוש את שי חי"לעוד סרטונים הצטרפו האח הגדול-עדכונים חיים 24/7

‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ ראשון 20 מרץ 2016

הביצה המקומית בהלם: ההדחה של אור סיונוב הייתה ללא ספק ההדחה הכי מפתיעה של אחת העונות היותר מדוברות של תכנית הריאליטי. אחרי ששי חי החליט לצאת מהבית, נראה שסיונוב הייתה המועמדת המובילה לצאת אחרונה מבית האח הגדול.
"אני אשקר אם אגיד שלא הופתעתי קצת, אבל אם זה הזמן אז אני בסדר גמור"" אמרה סיונוב והוסיפה על היחס לשי חי, "אמרתי את זה בעבר אם אנשים סימסו לי כי מבחינתם המהות שלי הם הריבים עם שי חי אז אני שמחה שהפסיקו לסמס לי, כי זו לא המהות".
מה היא חושבת על הכוח של שי חי מחוץ לבית? "היינו בתכנית טלוויזיה וקרו שם הרבה דברים, אני לא יודעת מה קורה בחוץ, אם הוא מלך אני מקווה שזה בזכות הדברים הטובים שאולי אני פספסתי. אני מקווה שילדים ונערים ונערות לא לקחו דוגמא רעה
אם חשבתם שהיריבות עם שי חי נגמרה, תחשבו טוב, "נראה לי שעבר שאני לא ממש מהמפחדות", אמרה אור כשנשאלה האם היא פוחדת לפגוש את הנמסיס מהבית. ומה יקרה אם תפגוש בו? "כמו בכל סיטואציה שאני נפגשת באדם שהוא לא חלק מהמלייה שלי. אם צריך להגיד שלום אני אומרת ואם לא, אז הכל בסדר הוא בשלו ואני בשלי".
אבל אל תדאגו לאור, כי יש לה כבר תכניות לעתיד, "למצוא בית, למצוא בית ונראה לי שאני צריכה לעשות ילד בקרוב". עם מי? תלוי במה שהיושב במרומים יחליט.
וואלה! סלבס מוכנה לעשות לאור ילד. אפילו שניים או שלושה, אבל בתנאי שילמדו קראטה.


פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.