Header Ads

כל השקרים בפרצוף: שי חי היה שתול של הפקת "האח הגדול"

בלוג האח הגדול עדכנונים חיים 24/7 בחשיפה בלעדית: זוכרים שלפני מספר חודשים ספרנו לכם שהשמועות בתעשייה אומרות ששי חי מ"האח הגדול" הוא בכלל שתול של ההפקה? חי היה אמור לפרוש מהריאליטי אחרי מספר שבועות ולחשוף לדיירים ולכל המדינה שהוא שתול. ההפקה המשיכה לשקר את הצופים ובשביל שחי לא יפרוש צרפו את בת זוגו תניה גרבר לתוכנית.
בתחילת העונה השביעית של "האח הגדול" הדיירים היו בטוחים ששי חי הוא שתול של ההפקה. בכתבה הראשונה שפרסמנו לפני מספר חודשים, ספרנו שחי הבטיח רגע לפני ההדחה שהוא "יחשף סוד גדול שיהפוך את הבית" בנות הבית סיפרו כי ההפקה נזפה בשי חי ברגע שהוא רמז על זה בבית שהוא שתול. באותם ימים שחי כמעט פרש בשידור חי בזמן ההדחה של הדיירת עומר קינן, הוא סיפר להן רגע לפני ש"העניין בוטל".
לבלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 נודע שבהפקת "האח הגדול" ו'קשת' זייפו את המציאות ותכננו עם שי חי כיצד אף הוא יודח מהריאליטי ויגרום לסערה גדולה ברשת ובתעשייה. חי סגר עם אנשי ההפקה חוזה בערוץ 24 טרם כניסתו לתוכנית שבוטל בגלל התנהגתו האלימה. אז מה עוד מסתירים מכם אנשי 'קשת' ועורך 'האח הגדול' יורם זק? בימים הקרובים סדרת כתבות שתרעיד את המדינה.
'
מופעל על ידי Blogger.